Matrix Game : Roosters aanvullen

Bovenaan en aan de zijkant van het rooster staan voorwerpen. Leerlingen zien een kaartje waarop twee voorwerpen gecombineerd zijn. Ze slepen dit kaartje naar de juiste plaats op het rooster.

Matrix Game 1 is ontworpen voor kinderen vanaf vier jaar.
Matrix Game 2 is ontworpen voor kinderen vanaf vijf jaar.
Matrix Game 3 is ontworpen voor kinderen vanaf zes jaar.

Lies Van Laere
Leerkracht, ICT-coördinator

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
kleuter 3, 4, 5 jaar
Wiskundige initiatie
lager 1e, 2e leerjaar
WiskundeICT
Info
App of software
Gepubliceerd: 29-06-2014
Categorie
Educatief (Leerling)
Trefwoorden
matricesMatrix GameMatrix Game 1Matrix Game 2Matrix Game 3roosterruimtelijke oriëntatievisuele waarneming