Bee-Bot : Programmeercommando's oefenen


Bron

In deze app moeten leerlingen er voor zorgen dat de Bee-Bot bij de bloem terecht komt. Ze doen dit door stap voor stap de juiste weg uit te stippelen voor de bij.

Er zijn nog twee extra spelletjes die gespeeld kunnen worden. In het ene spelletje moeten er eieren verzameld worden. In het tweede spelletje moeten de schapen naar hun hok gebracht worden.

Lies Van Laere
Leerkracht, ICT-coördinator

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
lager 1e, 2e, 3e, 4e, 5e, 6e leerjaar
WiskundeWetenschappen en techniek
Info
App of software
Gepubliceerd: 04-10-2016
Categorie
Educatief (Leerling)
Trefwoorden
Bee-Botcoderencomputationeel denkenprogrammeren