Sociale Vaardigheden : Electro voor kleuters

Elke leerkracht kent wel het spel Electro, waarbij kinderen gegevens linken en zo - bij een correct antwoord - een lampje moeten laten branden. Met dit opdrachtenblad kun je de sociale vaardigheden oefenen in de kleuterklas.  Match het 'slechte' met het 'juiste' deel. Het lampje gaat branden als je de oefening correct maakt. Kleuters kunnen dus - door deze zelfcorrectie - zelfstandig aan de slag.

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
kleuter 3, 4, 5 jaar
Niet vakgebonden
Info
Downloadbaar lesmateriaal
Bijgewerkt: 21-10-2011
Categorie
Klasactiviteit (taak, oefening in de klas)
Trefwoorden
electromatchsociale vaardighedenzelfcorrectie