Muizen vangen : Spel maken met Scratch

Dit boekje zet je op weg bij het programmeren met Scratch. Met deze opdracht moet de kat muizen vangen. Het is een techniek die in heel wat andere spelletjes gebruikt kan worden.

Kris Robberechts
Leerkracht

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
lager 3e, 4e, 5e, 6e leerjaar
ICT
secundair 1e graad a
InformaticaTechniek (technologische opv.)
Info
Downloadbaar lesmateriaal
Gepubliceerd: 02-08-2013
Categorie
Syllabus - Cursus - Handleiding
Trefwoorden
coderencomputational thinkingcomputationeel denkengamemuizen vangenprogrammerenScratchspel

Ontdek ook