Grafisch programmeren : Scratch


Bron

Uitgewerkte oefening waarbij Scratch als grafische programmeertaal wordt gebruikt.

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
lager 5e, 6e leerjaar
Muzische vormingWiskundeMens en maatschappijWetenschappen en techniekICT
secundair 1e graad a en b
InformaticaWiskundeNatuurwetenschappen
basiseducatie
ICTWiskunde
secundair volwassenenonderwijs
ander
STEM
Info
Downloadbaar lesmateriaal
Gepubliceerd: 11-06-2018
Nummer: 83107
Categorie
Syllabus - Cursus - Handleiding Klasactiviteit (taak, oefening in de klas) Computeractiviteit (taak, oefening)
Trefwoorden
Arduino UNOgrafisch programmerenprogrammeertaalprogrammerenScratch

Ontdek ook