Grafisch programmeren : Scratch

logo
Bron

Uitgewerkte oefening waarbij Scratch als grafische programmeertaal wordt gebruikt.

Ontdek ook

Bekijk alle

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
lager 5e, 6e leerjaar
 vakken muzische vorming, wiskunde, mens en maatschappij, wetenschappen en techniek, ICT

secundair 1e graad a en b
 vakken informatica, wiskunde, natuurwetenschappen

basiseducatie alle
 vakken ICT, wiskunde

secundair volwassenenonderwijs alle
 vak
ander STEM
Info
Soort Downloadbaar lesmateriaal
Publicatie11-06-2018
Nummer 83107
Categorie
Syllabus - Cursus - Handleiding Klasactiviteit (taak, oefening in de klas) Computeractiviteit (taak, oefening)
Trefwoorden
Arduino UNOgrafisch programmerenprogrammeertaalprogrammerenScratchICT-eindtermenictopkc