Intro programmeren : Lussen en condities oefenen


Bron

Les met een oefening waarbij leerlingen condities en lussen combineren. Om dit te oefenen maken ze het spel Dinobal

Het lesmateriaal omvat:

  • Lesvoorbereiding
  • Opgave en oplossing van de oefening
Codefever
Organisatie

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
lager 5e, 6e leerjaar
ICT
secundair 1e graad a en b
Informatica
ander
Computationeel denken
Info
Downloadbaar lesmateriaal
Gepubliceerd: 20-05-2019
Nummer: 92912
Categorie
Lesvoorbereiding - Lesplan Computeractiviteit (taak, oefening)
Trefwoorden
Codefevercoderencomputational thinkingcomputationeel denkenconditiesDinoballussenprogrammerenScratchScratch 3.0

Ontdek ook