-
Kubo: Puzzel codeerconcept
Maak kennis met de creatieve en speelse KUBO. Een educatieve hands-on en digitale codeeroplossing die alles biedt wat nodig is om het coderen en computationeel denken onder de knie te krijgen, speciaal ontworpen voor kinderen.
Leerlingen …
Fysiek materiaalNieuw -
VEX 123: Educatieve programmeerbare robot
VEX 123 is een interactieve programmeerbare robot. Hij brengt STEM, computerwetenschap en computationeel denken van het scherm naar de echte wereld voor kleuters en leerlingen op de basisschool.
De 123 robot kan je op drie unieke manieren …
Fysiek materiaal -
Nederlandse clichés voor het NT2-onderwijs: Kaarten
Kaartjes voor in de NT2-les of als zelfstudiemateriaal.
Op de kaartjes staan cliché-uitspraken i.v.m. de Nederlandse taal.
Bij de kaarten krijg je:
- tasje voor de kaarten (zolang de voorraad strekt;
- kortingscode voor een …
Fysiek materiaal -
Tacobot: De uitdagende robot met sensorhoeden en ook bestuurbaar met een app
TacoBot is een stapelbare codeerrobot die is ontworpen voor kinderen van 4 jaar en ouder. Hij leert kinderen coderen met schermloze codering, zoals bij de BeeBot, en coderen met iconen, slepen-en-neerzetten, die perfect is voor het bevorderen van …
Fysiek materiaal -
Spelen, bewegen, creëren in het Nederlands: 60 taalspelen
De activiteiten in dit boek illustreren hoe je met kinderen en jongeren aan de slag kunt gaan om het Nederlands (als vreemde taal) op een actieve en creatieve manier in te oefenen.
De auteur is Jérôme Lecerf, projectcoördinator …
Fysiek materiaal (22)