Programmeren met Scratch : Opdracht

Doolhof
Pixabay

Bundel waarmee leerlingen van de derde graad zelfstandig aan de slag kunnen met het progamma Scratch. Via verschillende stappen programmeren de leerlingen een doolhof waarin ze een sprite laten rondlopen.  

Thibault De Meulenaere
Student (lerarenopleiding)

Ontdek ook

Bekijk alle

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid? Meld aan
Niveau en vak
lager 5e, 6e leerjaar
 vak ICT
Info
Soort Downloadbaar lesmateriaal
Publicatie13-11-2019
Nummer 97246
Categorie
Klasactiviteit (taak, oefening in de klas)
Trefwoorden
coderengrafisch programmerenontwerpenprogrammaprogrammerenScratchvrije softwareICT-eindtermenictopkc